Vervolging kent geen zomerstop

Vervolging stopt niet. Ook in de zomermaanden gaan de haat en het geweld tegen christenen non-stop door. Met de actie #vervolgingkentgeenzomerstop vraagt Stichting HVC aandacht voor de duizenden christenen die nú bedreigd worden. Wellicht kunt u in de vakantie tijd vrij maken om voor hen te bidden? Het is voor vervolgden een grote bemoediging te mogen weten dat er in Nederland aan hen wordt gedacht. Om de steun ook in de zomermaanden door te kunnen laten gaan, zijn we afhankelijk van uw financiële bijdrage. Steunt u ook? Doneer via het formulier hieronder!
De Pakistaanse fietsenmaker Ashfaq Masih zit gevangen. De Pakistaanse fietsenmaker Ashfaq Masih zit gevangen. Hij werd door een geestelijke uit een hoge Pakistaanse kaste beschuldigd van blasfemie. Stichting HVC ondersteunt Ashfaq door bij te dragen in de kosten van de rechtszaak. Bidt u mee dat de zaak van Ashfaq snel behandeld zal worden? Ondersteunt u Ashfaq ook met een financiële bijdrage? Doneer dan via het formulier hiernaast.
Julius is het geweld in Zuid-Soedan ontvlucht. Julius is het geweld in Zuid-Soedan ontvlucht. In de vluchtelingenkampen van Oeganda zorgt hij deze zomermaanden voor zijn zusje. Stichting HVC steunt kinderen zoals Julius, met voedsel, scholing en huisvesting. Steun ook en zorg ervoor dat kinderen uit Zuid-Soedan er deze zomer niet alleen voor staan. Draag door een donatie ook bij aan de toekomst van Julius en zijn zusje!
Amira woont al jaren in een vluchtelingenkamp in Erbil (Noord-Irak). Amira woont al jaren in een vluchtelingenkamp in Erbil (Noord-Irak). Ook deze zomer kan ze waarschijnlijk nog niet terug naar huis. Meisjes als Amira maakten tijdens hun vlucht voor IS verschrikkelijke dingen mee. Stichting HVC zorgt voor voedsel en biedt vrouwen en meisjes in vluchtelingenkampen een trainingsprogramma met traumacounseling en praktische cursussen. Maakt u met uw bijdrage het verschil voor Amira?
Online doneren:
Uw gegevens:
Uw adres:
Ik machtig hierbij Stichting HVC om het opgegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven tot wederopzegging.