Sponsor een zaaier!

Dondapati is dominee in het Indiase stadje Revulapalem. Nadat hij zich door de Heere geroepen voelde, begon hij in 1996 te evangeliseren in dit stadje. God zegende zijn werk: er is nu een gemeente met ongeveer 40 volwassenen en 20 kinderen. Deze mensen zijn echter te arm om in het levensonderhoud van een dominee te kunnen voorzien. Zijn werk in de textielindustrie moest hij neerleggen toen hij dominee werd. Er is nu onvoldoende inkomen om voor zijn vrouw, dochter en zoon te zorgen. Dominee Dondapati wil blijven doorgaan met het werk in Gods Koninkrijk in Revulapalem. Wie helpt dominees zoals Dondapati?

Help dominees en evangelisten in Pakistan, India en Nepal een bestaan op te bouwen, door maandelijks bij te dragen in het levensonderhoud. Wilt u ook sponsor worden van een zaaier? Meld u dan aan via het formulier hieronder of bel naar 0183-563628. Na aanmelding krijgt u een dominee of evangelist toegewezen. Sponsoren kan al vanaf € 25,- per maand, het adviesbedrag is minimaal € 50,- per maand.

€ 50.00 per maand
Bel 0183-563628 of vul het formulier in om te sponsoren!
Uw gegevens:
Uw adres:
Ik machtig Stichting HVC om maandelijks het bedrag van mijn rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging:
Overigen