Kenia

Hoewel het merendeel van de bevolking in Kenia christen is, neemt de christenvervolging in dit land toe. Steeds meer moslims sluiten zich aan bij de islam-extremisten die van Kenia een Islamitische Staat wil maken. Het is daarom belangrijk om het Evangelie te laten klinken in Kenia.

Evangelisatie en hulp
Regelmatig reist Irene Thomas (onze contactpersoon die regelmatig een aantal maanden in Kenia verblijft) naar verschillende Masaï dorpen. Daar vertelt ze over het Evangelie en deelt Bijbels uit.
Daarnaast helpt ze waar de nood is: ze voorziet in watertanks, zorgt voor huisvesting, voorziet in schoolmaterialen en heeft vervoer geregeld voor een dorp, zodat ze medicijnen en andere belangrijke dingen kunnen halen.
Als Irene Thomas in Nederland is, staat ze vaak op markten om handgemaakte spulletjes van de Masaï te verkopen. Zo haalt ze geld op voor de activiteiten in Kenia.
Projectnieuws
Opvang faciliteitstraatkinderen 05-10-2015 | Reisverslag Irene Thomas | Update Irene Thomas is weer voor een aantal maanden in Kenia. Ze bezoekt er verschillende Masaï dorpen om te vertellen over het Evangelie en deelt Bijbels uit. Waar mogelijk helpt ze om in de grootste nood te voorzien met watertanks, schoolmaterialen en medicijnen.
Online doneren:
Uw gegevens:
Uw adres:
Ik machtig hierbij Stichting HVC om het opgegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven tot wederopzegging.