Vanwege Hemelvaartsdag is ons kantoor gesloten op donderdag 24 en vrijdag 25 mei en zijn we beperkt telefonisch bereikbaar.

Noord-Korea

In Noord-Korea wordt Christen-zijn beschouwd als één van de ergste misdaden. Eenmaal in een strafkamp, komt een christen hier zelden levend uit. Voor je geloof uitkomen is dan ook zo gevaarlijk, dat dit vaak zelfs geheim gehouden wordt voor familie. Hierdoor zou het kunnen dat er meer christenen in dit land wonen dan wij denken.

Stichting HVC blijft proberen om in Noord-Korea het Evangelie te verspreiden. Het project 'Luchtballonnen voor Noord-Korea' zette in op het sturen naar Noord-Korea van zoveel mogelijk heliumballonnen met daarop 200 Bijbelteksten. Vanuit omringende landen werden de ballonnen 's nachts opgelaten. Helaas is het op dit moment vanwege tegenwerking uit omliggende landen niet mogelijk om deze ballonnen te verspreiden.

Om Noord-Korea toch met het Evangelie te bereiken, werkt HVC samen met TransWorldRadio. Deze organisatie maakt radio-uitzendingen die in Noord-Korea te beluisteren zijn. Zo kunnen mensen in dit gesloten land het Woord toch horen.

Online doneren:
Uw gegevens:
Uw adres:
Ik machtig hierbij Stichting HVC om het opgegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven tot wederopzegging.