HVC Regiotour met Shafqat en Shagufta

16 april 2022

Nog maar een jaar geleden zaten ze onschuldig in de dodencel. Nog maar een jaar geleden ondertekenden meer dan 16.000 Nederlanders de petitie voor hun vrijlating. En nu, in 2022, kunt u ze persoonlijk ontmoeten! Na acht jaar lijden in Pakistaanse gevangenissen, kwamen  Shafqat en Shagufta  vrij! Kom naar de  HVC Regiotour  op zaterdagavond 16 april 2022 D.V., kijk hen in de ogen en hoor het verhaal uit hun eigen mond! Kunt u écht niet naar Almere komen? Kijk dan mee via livestream!

Reserveer nu uw zitplaats(en)

#spreekzevrij

Ontmoeting met christenen uit Pakistan: Shafqat en Shagufta

Begin 2021 kwam er in Nederland en daarbuiten een grote beweging op gang om twee mensen te helpen. Onder de noemer #spreekzevrij spraken burgers en politici zich uit voor het christelijke Pakistaanse echtpaar Shafqat en Shagufta. Shagufta was de tweede Pakistaanse vrouw die vanwege godslastering ter dood werd veroordeeld. Echtgenoot Shafqat, verlamd vanaf zijn middel, was via martelingen en afpersing tot een bekentenis gedwongen. Nu zijn ze vrij en delen ze dankbaar, samen met hun kinderen, hun verhaal om u te bedanken voor uw betrokkenheid!

Een evangelist bij zijn verwoeste kerk

Stilstaan bij de  vervolgde Kerk

De tijd voor Pasen is voor vele christenen wereldwijd hét moment om stil te staan bij het lijden en sterven van de Heere Jezus. Daarbij denken velen ook aan Zijn volgelingen die vandaag lijden. Uw medeleven en gebed is een grote steun voor vervolgde christenen. Daarom staan we op deze zaterdag tussen Goede Vrijdag en Pasen stil bij de vervolgde Kerk. Met berichten uit verschillende landen en hulpprojecten brengen onze medewerkers deze realiteit eventjes dichtbij. Leeft u mee met de vervolgde Kerk? Sta dan samen met ons stil bij christenvervolging!

Gewijde muziek: vast onderdeel van de HVC Regiotour

Samenzang  en muziek

Het derde ingrediënt van de HVC Regiotour zijn de liederen. Een speciaal samengestelde muzikale groep, onder leiding van muzikant en arrangeur Bert Noteboom, begeleidt met muziek de samenzang:

• Zang: Voicsis
  • Vleugel: Bert Noteboom
  • Hoorn: Pier de Jong

Reserveer uw plek en zing mee!

Beleef het  op locatie

Reserveer nu uw plek om als publiek bij de HVC Regiotour aanwezig te zijn. Het aantal plekken is beperkt, dus wees er snel bij!

• Ontmoet Shafqat en Shagufta
  • U krijgt gelegenheid vragen te stellen
  • De toegang is gratis
  • Neem gerust iemand mee, u kunt meerdere zitplaatsen reserveren
  • Locatie: De Wegwijzer, Makassarweg 80 in Almere

Leef mee met vervolgde christenen en kom op 16 april naar Almere!

Reserveer uw plaats in het publiek

Laat ons weten dat u komt en ontvang instructies voor gratis parkeren via e-mail!