Plant een Bijbel: help mee Bijbels uit te delen!

Op steeds meer plaatsen in deze wereld wordt de Bijbel een verboden Boek. Desondanks neemt de vraag naar Bijbels sterk toe! “Breng ons alstublieft Bijbels”, vragen evangelisten steeds weer aan HVC. “Laat ons het Woord delen, nu het nog kan!” Wilt u ons helpen om aan dit verzoek te voldoen?

Via de potgrondactie Plant een Bijbel werden al vele duizenden Bijbels geschonken aan christenen. Onze droom is om in 2020 dankzij de potgrondactie 5000 Bijbels weg te geven. Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Bestel potgrond >     Help mee met de actie >

Actie nieuws

07-11-2019 | Gezocht: potgrond afhaalpunten (video) Dankzij de actie Plant een Bijbel kunnen jaarlijks duizenden Bijbels worden uitgedeeld. Voor de actie in 2020 zoekt HVC naar mensen die willen helpen als potgrond afhaalpunt. Bekijk de video > 18-03-2019 | Eindstand Plant een Bijbel potgrondactie 2019: 2621 Bijbels Wat fantastisch dat er dit jaar 83 potgrondafhaalpunten waren en vele vrijwilligers zich hebben ingezet voor ‘Plant een Bijbel’, de potgrondactie van HVC. Dit jaar kwam de eindstand op 2621 Bijbels! Lees meer >
02-02-2019 | Help Bijbels uit te delen via Plant een Bijbel Via de potgrondactie 'Plant een Bijbel' werden vorige jaren al vele duizenden Bijbels geschonken aan christenen. In 2019 heeft Stichting HVC het doel om meer Bijbels uit te delen dan ooit. Lees meer >
De zakken potgrond worden bij u bezorgd en kunnen op de afhaaldag bij u thuis worden afgehaald 17-12-2018 | Thuisblijven om Bijbels te verspreiden In de loop der jaren konden dankzij de actie Plant een Bijbel meer dan tienduizend Bijbels worden weggegeven.Vele mensen in Nederland spanning zich vrijwillig in om, via de verkoop van potgrond, Bijbelverspreiding mogelijk te maken. Helpt u ons door op zaterdag 16 maart 2019 overdag thuis te blijven? Lees meer >
12-03-2018 | Nederland plant meer dan 2700 Bijbels We zijn erg dankbaar dat de actie Plant een Bijbel 2018 een recordaantal Bijbels heeft opgeleverd. Op zaterdag 10 maart vonden meer dan 4.200 zakken potgrond hun weg naar tuinen in heel Nederland! Lees meer > Bijbels voor Pakistan 13-03-2017 | Meer dan 2000 Bijbels voor verdrukte christenen De potgrond-actie Plant een Bijbel was dit jaar een succes! Maar liefst 2056 Bijbels kunnen verspreid worden. Een reden tot dankbaarheid!
Leerlingen van een Pakistaanse Bijbelschool zijn dankbaar voor dit waardevolle geschenk 23-05-2016 | Potgrondactie 'Plant een Bijbel' succesvol afgerond Dit voorjaar werd voor de tweede keer de potgrondactie ‘Plant een Bijbel’ gehouden. Dankzij de inzet van velen, kunnen er meer dan 1690 Bijbels worden geschonken aan vervolgde christenen, waaronder in Pakistan.