HVC Mannenweekend 2021

19 t/m 20 november 2021

Dit weekend is er voor jou! Het is hét moment om nieuwe inzichten op te doen. Om te zoeken naar een aanknopingspunt voor de volgende stap in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij dagen jou uit om stappen te zetten tijdens het HVC Mannenweekend!

Ik zet die stap en ga mee

Rust

Een open plek tussen bos en weiland. De enige weg om hier te komen is een zandweg. Hier is rust. Hier is ruimte. Al snel verdringt de stilte van de natuur jouw dagelijkse beslommeringen. Laat de drukte voor wat het is. Even geen telefoon. Het is tijd om aan de slag te gaan. Letterlijk; om warm te blijven. Laat de rust ruimte creëren voor inspirerende lessen vanuit de Bijbel en de vervolgde Kerk. Om stil te staan bij belangrijke levensvragen.

Uitdaging

Je neemt afwisselend deel aan workshops en bezinningsmomenten met als thema 'Man, houvast!'. Ervaren coaches staan klaar om aan de slag te gaan met ervaringsleren, oftewel, samen leren door te doen. Waarin vind jij houvast? Wat kun je als reformatorische christenman in de moderne samenleving opsteken van de apostelen en christelijke martelaren? Wat laat jij los, wat hou je vast en wat neem je mee?

Ontmoeting

Rond het kampvuur komen de gesprekken als vanzelf op gang. Tijdens het weekend ga je samen met de andere deelnemers op pad en leer je elkaar beter kennen. Tijdens het eerste HVC Mannenweekend in 2020 gingen meer mannen je voor. Het werd een onvergetelijke ervaring. Een ervaring die we aan meer mannen gunnen. Daarom is dit weekend er opnieuw, voor jou! Ga je de uitdaging aan?

Prachtige ervaring om nieuwe mannen te ontmoeten die bezinnend bezig willen zijn met elkaar. We deden dit rond Gods Woord en actuele thema's, waarin we elkaar kunnen steunen en bemoedigen."

- Govert Henk, deelnemer 2020

Mis dit niet!

• Een weekend speciaal voor de  reformatorische man
  •  Leer en ervaar  onder leiding van ervaren outdoortrainers
  • Krijg  inspirerende lessen  vanuit de vervolgde kerk
  • Volg interessante  workshops en Bijbelstudies
  • Geniet van  goede gesprekken  rond het kampvuur
  • Sluit  nieuwe vriendschappen
  • Geniet van een  geheel verzorgd  weekend

Praktische info

• Outdoor omgeving:
    • Veluwe (omgeving Otterlo)
  • Data:
    • D.V. vrijdag 19 en zaterdag 20 november
    • Naar keuze aankomst op donderdag 18 november
  • Tijden:
    • Welkom op vrijdagmorgen tussen 09.00 en 10.00 uur of naar keuze op donderdagavond vanaf 19.00 uur
    • Programma: vrijdagmorgen 10.30 uur t/m zaterdag 16.00 uur
  • Overnachten:
    • Neem je tentje mee
    • Op verzoek is een beperkt aantal overdekte slaapplaatsen beschikbaar
  • Bijdrage voor deelname:
    • € 195,- (inclusief twee keer ontbijt en lunches en een BBQ)
    • Vormen de kosten voor jou een drempel? Laat het ons weten, dit weekend is er voor jou! Neem contact op >

Er is ook een HVC Vrouwenweekend >

Zet die stap en ga mee!

Na je aanmelding ontvang je uiterlijk begin november meer informatie via e-mail en een factuur voor de deelnemersbijdrage (€ 195,- all-in).

Blijft u graag op de hoogte over christenvervolging? Ontvang het laatste nieuws via e-mail (circa 2 e-mails per maand) of per post en leef mee met vervolgde christenen!