Voor koren en musici

Organiseer een zangavond ten behoeve van de vervolgde christenen en nodig ons uit voor een appèlwoord.

Stichting HVC heeft ook ideeën voor CD-opnames. Wij denken graag mee!

Zet uw muzikale talenten in voor uw broeders en zusters!
Neem contact op!

Actie nieuws

Expeditie Mosul begint 09-04-2019 | Expeditie Mosul begint - zaterdag a.s. speciaal concert Vandaag begint 'Expeditie Mosul', wat inhoudt dat een team van vrijwilligers, projectleiders en partners van Stichting HVC op reis gaat naar Noord-Irak. Aanstaande zaterdag organiseert HVC werkgroep Betuwe een speciaal Paasconcert in Veenendaal, waarvan de opbrengst onder meer gaat naar Expeditie Mosul. Lees meer > 08-01-2019 | Presentatie cd Timeless a.s. zaterdag tijdens Nieuwjaarsconcert (video) Tijdens het Nieuwjaarsconcert voor Stichting HVC in Gorinchem hoopt de 14-jarige pianist Joël van Barneveld zijn cd 'Timeless' te presenteren. De opbrengst van de cd én die van de collecte tijdens het concert zijn bestemd voor Stichting HVC. Lees meer en bekijk de video >
10-12-2018 | Pianotalent Joël van Barneveld presenteert cd 'Timeless' In 2017 werd de nu veertienjarige Joël tweede op het christelijke Nederlands Première Concours en in 2018 mocht hij zijn eerste cd opnemen! De opbrengst van zijn cd 'Timeless' gaat geheel naar Stichting HVC. Lees meer >