Advocaat Asia Bibi gevlucht naar Nederland

05-11-2018De advocaat van Asia Bibi, Saif-ul-Malook, is afgelopen vrijdag Pakistan ontvlucht. Het was voor hem te gevaarlijk geworden in Pakistan. Stichting HVC heeft hem zaterdag opgevangen. De afgelopen jaren heeft Stichting HVC Saif-ul-Malook (financieel) ondersteund om hem in staat te stellen de verdediging van Asia Bibi te voeren. Vanmiddag organiseert Stichting HVC een persconferentie waar Saif-ul-Malook zijn verhaal zal vertellen en zijn visie geeft op de meest recente ontwikkelingen in de zaak Asia Bibi.

Deze persconferentie van Stichting HVC met advocaat Saif-ul-Malook vindt vanmiddag plaats in internationaal perscentrum Nieuwspoort, Lange Poten 10, Den Haag. Inloop vanaf 14:30, start persconferentie om 15:00. Naast Saif-ul-Malook zal ook Jan Dirk van Nifterik, directeur Stichting HVC, een statement geven.

Download de biografie van Saif-ul-Malook (PDF, Engelstalig) >

English:

Asia Bibi's lawyer in The Netherlands - press conference this afternoon

The press conference organised by HVC (Hulp Vervolgde Christenen) with lawyer Saif-ul-Malook will take place this afternoon at 15:00 hours (CET).
Statements will be made by mr. Malook and by Jan Dirk van Nifterik, director of HVC Foundation.

Location: International Presscentre Nieuwspoort, Lange Poten 10, Den Haag (The Hague).

Download mr. Malook's biography (PDF) >
Online doneren:
Uw gegevens:
Uw adres:
Ik machtig hierbij Stichting HVC om het opgegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven tot wederopzegging.