Een indrukkend cadeau voor Vaderdag

04-06-2020Speciaal voor Vaderdag heeft HVC twee bijzondere cadeausets samengesteld. De keuze bestaat uit twee indrukwekkende boeken, met daarbij de cd ‘Timeless’ van de jonge pianist Joël van Barneveld. U geeft een onvergetelijk cadeau én steunt hiermee het werk van HVC.

Set A: boek 'Vanya' + cd 'Timeless'

Over het boek
Op 16 juli 1972 stierf een jonge soldaat - Vanya - in de Krim, Rusland. Hij was lid van een baptistenkerk en stierf op gewelddadige wijze. Dit aangrijpende boek vertelt niet enkel het verhaal over zijn beproeving, het is vooral een getuigenis over het geloof van de jonge soldaat.

Door dit boek - Vanya werd in vele talen vertaald - kregen honderdduizenden mensen wereldwijd aandacht voor de Sovjet-Unie en haar religieus beleid.

Auteur: Myrna Grant
Categorie: waargebeurd / geloofsopbouw
Aantal pagina's: 216
Prijs: € 14,95

Set B: boek 'De martelaren van Malatya' + cd 'Timeless'

Over het boek
Op 18 april 2007 gaven drie mannen, twee Turken en een Duitser, hun leven voor Jezus Christus. Aan het begin van deze dag ontmoetten ze in Malatya enkele mensen van wie zij dachten dat ze ernaar verlangden om Bijbels onderwijs te ontvangen. Hun vriendelijkheid en gastvrijheid werd echter met verraad beantwoord. Slechts weinig gelovigen in de rest van de wereld hoorden dit verhaal. Maar de dood van Necati Aydin, Uğur Yuksel en Tilmann Geske, hoewel misschien genegeerd en snel vergeten, blijft spreken. Hun verhaal laat zien dat er nog steeds christenen zijn die in een vijandige omgeving het Evangelie uitdragen. En het getuigt van de bereidheid om Jezus te volgen, waar Hij de weg ook naartoe wijst.

Auteur: James Wright
Categorie: waargebeurd / geloofsopbouw
Pagina's: 220
Prijs: € 16,95

Over de cd
Op 12 januari 2019 presenteerde de het aanstormend talent Joël van Barneveld zijn cd 'Timeless'. Joël neemt u op zijn cd mee op een muzikale reis door de tijd. In het cd-boekje legt Joël uit op welke manier de gespeelde werken met elkaar in verbinding staan en hoe ze samen de tijdreis vormen. De nummers op de cd zijn onderverdeeld in vier blokken in chronologische volgorde: van barok (1600 – 1760), classicisme (1730 – 1820), romantiek (1800-1900) en eigentijdse klassieke muziek (vanaf 1950). Joël: “Elke tijd heeft zijn eigen charme.”

Maak kennis met Joël en zijn muziek in deze video:

Omschrijving: album met 19 pianowerken
Prijs: € 15,00
 Speciale setprijs: € 20,- (excl. 2,50 verzendkosten)
Bestel een Vaderdag cadeauset
Uw gegevens:
Uw bestelling
Machtigt u Stichting HVC om het totaalbedrag van € 22,50 van uw rekening af te schrijven?
Blijf op de hoogte van het actuele nieuws van Stichting HVC