Familiedagen Gorinchem belooft bijzondere editie te worden

04-10-2018De Familiedagen in Gorinchem zijn te gezellig om te missen. Dit keer is HVC aanwezig op een wel heel bijzondere manier. We zijn namelijk niet alleen op het HVC-plein te vinden, maar ook op de … Dat verklappen we nog niet!

Leuke HVC activiteiten voor jong en oud

Doe jij mee met de HVC Vossenjacht? Haal jij ‘m en weet je ons overal te vinden? Dan maak jij kans op een van de honderd gezelschapsspellen die HVC ter beschikking stelt. Op het HVC-plein nemen onze medewerkers en vrijwilligers jong en oud graag mee in de wereld van de vervolgde Kerk. We vertellen graag hoe HVC invulling geeft aan de slogan: “Dienstbaar in verdrukking”. Op de HVC-stand kun je ook terecht voor een spannend boek of een mooie cd. Tijdens bezoeken aan de HVC projecten in het buitenland, maakt een professionele fotograaf 360 graden videobeelden. Deze beelden kun je nu bekijken dankzij de HVC Virtual Reality Experience op onze stand. Met een VR-headset op waan je jezelf óp het terrein van een HVC project. Dichterbij kan de ervaring niet komen! Verder kunt u ook kennis maken met de geheel vernieuwde HVC Escape Room. Een spannend verhaal, veel puzzelen, samenwerken én de altijd aanwezige tijdsdruk: dit is wat de nieuwe Escape Room zo leuk maakt! Durf jij het aan?

Kaarten voor de Familiedagen

Welkom op de Familiedagen in de Evenementenhallen van Gorinchem. Het event is op 23 en 24 oktober 2018 geopend van 12:00 tot 20:00 uur en op 25 oktober 2018 van 10:00 tot 18:00 uur. Voor meer informatie en het bestellen van toegangskaarten, zie www.familiedagen.nu