Winnaars kleurwedstrijd Duikenburgse Wintermarkt

"Hoe zou het zijn om te vluchten? Wat zou jij meenemen? En wat kunnen wij doen voor vluchtelingen?"

6 februari 2019

Tijdens de Duikenburgse Wintermarkt konden kinderen meedoen aan een kleurwedstrijd. Wie een kleurplaat inleverde mocht een leuk cadeautje grabbelen, maar er zijn ook prijzen voor de winnaars! Er werden heel veel prachtige tekeningen ingeleverd! De jury had het daarom erg moeilijk. Toch is het gelukt om per school twee winnaars te selecteren. De eerste prijs is een spannend boek, de tweede prijs is een prachtige luister cd. De winnaars krijgen bericht!

Kesteren, De Wegwijzer
1e prijs: Rosalie Heij
2e prijs: Joëlle van Bragt

Ochten, Rehobothschool
1e prijs: Lenneke Vaandering
2e prijs: Anna de Greef

Ochten, Sébaschool
1e prijs: Martha Stam
2e prijs: Lydia Boon

Opheusden, Eben-Haëzerschool
1e prijs: Anne Lotte Bouman
2e prijs: Lysette v.d. Berg

Opheusden, De Hervormde School
1e prijs: Lisanne Dirksen
2e prijs: Thijs Evers

Opheusden, Rehobothschool
1e prijs: Hannah Karens
2e prijs: Hannah van Zetten

Iedereen bedankt voor het meedoen en alle winnaars van harte gefeliciteerd!