HVC gastspreker uit het buitenland

Buitenlandse christenen delen vanuit hun leven

Een gastspreker op school; dat laat een indruk achter. Maar wanneer deze spreker op bezoek is in Nederland omdat hij uit een HVC-projectland komt, dan is dat dubbel zo indrukwekkend. Regelmatig bezoeken buitenlandse gasten Nederland om verhalen uit hun leven te delen. Deze mensen kunnen als geen ander vertellen wat er op andere plekken op de wereld gebeurt.

Agenda’s afstemmen

Nodigt u een HVC-gastspreker uit het buitenland uit? Het is in dat geval sterk bepalend hoe uw en onze agenda’s eruit zien. Zo organiseert Stichting HVC jaarlijks de HVC Regiotour, waarbij een buitenlandse spreker voor langere tijd door Nederland trekt om zijn verhaal te vertellen. Tijdens een dergelijke gasttournee kan de spreker ook uw school bezoeken!

Schrijf u alvast in

Wilt u dat wij vrijblijvend contact met u opnemen zodra er een buitenlandse gastspreker naar Nederland komt? Schrijf u dan alvast in via het formulier. Het HVC scholenteam zal dan zodra een gelegenheid zich voordoet u benaderen!
Indrukwekkende verhalen gedeeld door ooggetuigen!
Geheimschrift aanvragen / contact opnemen Contact opnemen met het HVC-scholenteam
Neem contact met ons op!
Gegevens:
Interesse in: