HVC spreker op school

Nodig een HVC spreker uit om op school te vertellen over vervolgde christenen wereldwijd! Binnen Stichting HVC zijn meerdere voorlichters voor het onderwijs beschikbaar. Zij vertellen vanuit hun ervaringen en de praktijk. De HVC-sprekers zijn mensen die projectlanden hebben bezocht en actuele kennis hebben van de situatie in het land.

Actueel en uitdagend interactief

De HVC-sprekers zijn gericht op interactie met de klas. De verhalen zetten de toehoorder aan tot nadenken en de sprekers dagen de leerlingen uit tot het stellen van vragen. Het liefst laat de spreker de leerlingen praten over elkaars mening over onderwerpen rondom christenvervolging. Er is altijd ruimte voor vragen, interactiviteit en debat. Met mooie en duidelijke foto’s en video’s zet de spreker zijn verhaal kracht bij.

Presentaties voor verschillende leeftijden

De verhalen van de sprekers zijn afgestemd op het niveau en de spanningsboog van de kinderen. De maatwerk methode GeheimSchrift is gericht op kinderen uit de bovenbouw, maar de sprekers kunnen ook eventueel voor de onderbouw in spannende verhaalvorm presenteren. Zoekt u een spreker voor een (avond)activiteit met de ouders? Ook dat kan!

Het HVC scholenteam denkt graag met u mee over een presentatie bij u op school. Neem vrijblijvend contact op via het formulier!
Boeiende presentaties door ervaren sprekers!
Geheimschrift aanvragen / contact opnemen Contact opnemen met het HVC-scholenteam
Neem contact met ons op!
Gegevens:
Interesse in: