Samen In Actie

Kom in actie voor vervolgde christenen!

Wanneer een school de leerlingen motiveert om zich in te zetten voor een gezamenlijk doel, dan kunnen er mooie dingen ontstaan! Een actie in een klas of met de hele school daagt uit, motiveert en laat kinderen zien dat zij een verschil kunnen maken. Wilt u uw kinderen enthousiasmeren en motiveren om in beweging te komen? Stichting HVC kan u op veel manieren ondersteunen!

Actie op maat voor uw school

Bij het opzetten van een klassikale of schoolbrede actie komt veel kijken. Binnen Stichting HVC is veel kennis over en ervaring met het opzetten van succesvolle schoolacties. Het HVC Scholenteam van Stichting HVC helpt u bij het ontwerpen, opstellen én uitvoeren van de activiteiten.

Stichting HVC kan uw school ondersteunen bij acties zoals:
  • Een sponsorloop of andere wedstrijden
  • Verkoop van bijvoorbeeld:
    • Etenswaren (pepermunt, stroopwafels)
    • Huishoudelijke artikelen (toiletpapier)
    • Bloembollen
    • Boeken en cd’s
  • Een actiemarkt met auto’s wassen, verkopen en andere acties
  • Spaar- en inzamelacties
  • Klusjes doen
  • Andere acties op maat
Een actie kan een dag, een week of het hele schooljaar duren. Stichting HVC helpt u tijdens de actie. Wilt u producten gaan verkopen, dan levert Stichting HVC desgewenst de producten. Niet verkochte artikelen nemen wij weer retour. Maak dus gebruik van de mogelijkheden die Stichting HVC biedt om als school een actie op te zetten!

Maatschappelijk betrokken

We hoeven u niet te vertellen dat u met uw school midden in de maatschappij staat. Draagt u als school een extra steentje bij? Kom met uw school in beweging en zamel geld in voor vervolgde christenen!

Stichting HVC is aangemerkt als ANBI. Lees meer over het beleid van Stichting HVC >
Denkt u erover om een actie te organiseren met uw school? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Geheimschrift aanvragen / contact opnemen Contact opnemen met het HVC-scholenteam
Neem contact met ons op!
Gegevens:
Interesse in: