HVC Virtual Reality Experience

Een andere realiteit in het klaslokaal

Hoe graag we ook zouden willen, het is niet mogelijk om een schoolklas mee te nemen naar een projectland van Stichting HVC. Daarom draaien we het om: HVC brengt de ervaring van een projectland In de klas! Via een Virtual Reality headset tonen we de leerlingen hoe christenen in andere landen leven. Nodigt u de HVC Virtual Reality Experience uit op uw school?

360 graden video

Tijdens bezoeken aan de HVC projecten in het buitenland, maakt een professionele fotograaf 360 graden beelden. Deze beelden zijn nu op uw school beschikbaar dankzij Virtual Reality! Met een VR-headset op waant uw leerling zich op het terrein van een HVC project. Dichterbij kan de ervaring niet komen!

Onvergetelijke ervaring

De HVC Virtual Reality Experience is perfect als extra activiteit in te passen in een programma over christenvervolging. Neem via het formulier contact op met het scholenteam van Stichting HVC om de mogelijkheden voor uw school te bespreken.

De HVC Virtual Reality Experience is geschikt voor de midden- en bovenbouw.

Voorwaarde: voor deze activiteit bezoekt een medewerker van Stichting HVC uw school om de apparatuur te bedienen.
Kijk om je heen en stap in de realiteit van christenen in het buitenland
Geheimschrift aanvragen / contact opnemen Contact opnemen met het HVC-scholenteam
Neem contact met ons op!
Gegevens:
Interesse in: