Timeless

Pianist Joël van Barneveld neemt u op zijn cd mee op een muzikale reis door de tijd

Veilig bestellen
€ 3,75 verzendkosten
Levering 1-3 werkdagen
U steunt vervolgde christenen

In 2017 werd de toen veertienjarige Joël tweede op het christelijke Nederlands Première Concours. Najaar 2018 nam hij zijn eerste cd op en nu mag hij het resultaat presenteren! Joël: "Ik draag deze cd op aan alle christenen die in vervolging en in verdrukking leven." Op 12 januari 2019 presenteerde Joël zijn cd 'Timeless' tijdens het Nieuwjaarsconcert voor Stichting HVC in Gorinchem.

Joël neemt u op zijn cd mee op een muzikale reis door de tijd. In het cd-boekje legt Joël uit op welke manier de gespeelde werken met elkaar in verbinding staan en hoe ze samen de tijdreis vormen. De nummers op de cd zijn onderverdeeld in vier blokken in chronologische volgorde: van barok (1600 – 1760), classicisme (1730 – 1820), romantiek (1800-1900) en eigentijdse klassieke muziek (vanaf 1950). Joël: “Elke tijd heeft zijn eigen charme.”

Bestel uw exemplaar van de cd 'Timeless' en geniet van de tijdloze kracht van muziek! Met uw aanschaf steunt u het werk van Stichting HVC.

Maak kennis met Joël en zijn muziek in deze video: