Benefiet kerstconcert in Opheusden voor ondernemers

22 december 2023

BelBruc en Barten Exclusieve Tuinen organiseren D.V. vrijdag 22 december een uniek kerstconcert voor ondernemers. Het Hollands Mannen Ensemble treedt op in een sfeervolle, winterse ambiance in Opheusden. De avond komt ten goede aan het noodfonds van de HVC Bondgenoten.

Geheel verzorgd

De combinatie van een netwerkbijeenkomst, sfeervol kerstconcert en steun aan vervolgde christenen; dat is wat u mag verwachten van het gratis te bezoeken concert. De benefietavond - inclusief hapjes en drankjes - wordt geheel verzorgd door Barten Exclusieve Tuinen en BelBruc, in samenwerking met Muziek voor Elkaar.

Het Hollands Mannen Ensemble

Hollands Mannen Ensemble

De ontmoeting tussen ondernemers wordt omlijst door prachtige muziek van het Hollands Mannen Ensemble onder leiding van Joost van Belzen. Ondernemers kunnen financieel bijdragen aan noodhulp voor vervolgde christenen door het plaatsen van een advertentie in het programmaboekje.

De organisatie verzoekt geïnteresseerden zich vooraf (gratis) aan te melden.

Ik ben geïnteresseerd

Datum en locatie:

• Datum: D.V. vrijdag 22 december
  • Aanvang: 20.00 uur
  • Locatie: Barten Exclusieve Tuinen, Lakemondsestraat 5 in Opheusden
  • Uw eventuele partner is ook welkom en nodig gerust andere ondernemers uit

Gratis aanmelden >>