Zangavond Sliedrecht voor HVC

6 april 2024

Op D.V. 6 april a.s. treden het Shalomkoor uit Alblasserdam en Kinderkoor Boaz uit Sliedrecht op tijdens een zangavond in de Grote Kerk in Sliedrecht. De koren staan onder leiding van respectievelijk Ria van den Noort en Arie van der Vlist. De zang wordt begeleid door Bert Roest (orgel) en Arie van der Vlist (piano).

De opening en sluiting van de avond zijn in handen van voormalig HVC-directeur Jan Bor en het appèlwoord wordt verzorgd door de organisator van de zangavond, HVC-vrijwilliger Johan van Hartingsveldt.

De toegang is vrij en de collecte is ten bate van HVC.  Aanvang van de avond is 19:30 uur.

Van harte welkom!