Voor ondernemers

Christenen, vanuit de hele wereld, doen steeds vaker een beroep op Stichting Hulp Vervolgde Christenen. Ze worden bedreigd door vervolgingen, oorlogen, overstromingen, armoede en ziekten. Vanwege hun christen-zijn krijgen ze vaak geen hulp van plaatselijke autoriteiten en bewoners. De vraag naar humanitaire hulp, toerusting en ondersteuning neemt zienderogen toe.

HVC helpt van harte. Dat lukt echter niet zonder de steun van betrokken ondernemers. Daarom doen we een klemmend beroep op u. Wordt u, net als uw collega-ondernemers, ook lid van HVC Bondgenoten? We maken graag gebruik van uw ervaring, inzicht en expertise om ons werk te verbeteren.
Daarnaast vragen we jaarlijks een kleine bijdrage voor ons noodfonds. Het opstarten van reguliere fondswerving neemt bij levensbedreigende situaties vaak te veel tijd in beslag. Het noodfonds vormt een buffer, zodat bij acute hulpvragen direct hulp kan worden geboden.

Bondgenoot worden:
  • Jaarlijkse netwerkbijeenkomst
  • Maandelijks een persoonlijke mail met achtergrondinformatie en foto’s over HVC en de projecten.
  • Voorrang bij het boeken van HVC-reizen, 10% korting op alle producten die HVC verkoopt.
  • U helpt christenen wereldwijd.
  • Bid, leef en denk mee!
  • We vragen een jaarlijkse gift van € 200,- voor het HVC noodfonds. Stichting HVC is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI, uw gift is belasting aftrekbaar.
Mogen we u verwelkomen als bondgenoot van de vervolgde christenen wereldwijd?
Vul het formulier hiernaast in. Hartelijk dank!
Vul het formulier in om bondgenoot te worden!
Uw gegevens:
Uw adres: