Een vliegende start voor de Bondgenoten Regionetwerken

21 juni 2023

Afgelopen maandagavond 19 juni was de allereerste regionale netwerkbijeenkomst van Stichting HVC bij AAproTec BV in Goes. De avond was erg goed bezocht door ondernemers uit Zuidwest-Nederland. Daarmee kreeg dit nieuwe initiatief, de HVC Bondgenoten Regionetwerken, een vliegende start!

We hebben genoten van een rondleiding door het mooie bedrijf AAproTec en konden hierdoor de Zeeuwse ondernemer beter leren kennen. We zagen een inspirerende bedrijfscultuur, waarbij 'elke dag een stukje groeien in wat je doet' het motto is. Dank dat we te gast mochten zijn!

Daarnaast hebben we mogen vertellen over Stichting HVC en een inkijkje mogen geven in het leven van christenen in Irak. Geweldig om de betrokkenheid van de ondernemers te zien en samen te zoeken naar hoe we vervolgde Kerk het beste kunnen dienen.

HVC wil graag de verbindende schakel zijn tussen christelijke ondernemers die op goed berijdbare afstand van elkaar gevestigd zijn. Hiervoor zetten we vier Bondgenoten Regionetwerken op: zuidwest, west, midden en noordoosten.

Op naar de volgende bijeenkomst D.V. 26 september in Houten bij Den Hertog Uitgeverij en Boekhandel en GezinsGids!

Bezoek vrijblijvend een bijeenkomst >