Bondgenoot en vrijwilliger Nelis Zondag overleden nieuws

Bondgenoot en vrijwilliger Nelis Zondag overleden

14 september 2021

Op zaterdag 11 september 2021 overleed de heer Nelis Zondag. De heer Zondag was als ondernemer verbonden aan de HVC Bondgenoten. Dit ondernemersnetwerk staat onder leiding van een groep ondernemers, waarvan de heer Zondag voorzitter was. We zijn dankbaar voor zijn hartelijke betrokkenheid en zijn inzet voor vervolgde christenen.

HVC Bondgenoten Ondernemersbijeenkomst 2021 agenda

HVC Bondgenoten Ondernemersbijeenkomst 2021

28 september 2021

Eindelijk! Voor het eerst in bijna twee jaar staat er weer een HVC Bondgenoten ondernemersbijeenkomst gepland. U, als ondernemer, bent van harte welkom op dinsdag 28 september a.s.!

HVC Journaal: aanval op christenen in Bangladesh - nood door het coronavirus (video) journaal
Journaal

1 april 2020

In januari werd een groep christelijke Rohingya in het vluchtelingenkamp in Bangladesh aangevallen. Hoe is het nu met hen? Is er nieuws over evangelist Taher?​ Verder in dit journaal: het coronavirus heeft grote gevolgen wereldwijd, ook voor de vervolgde kerk. Bekijk dit HVC Journaal​:

Blijft u graag op de hoogte over christenvervolging? Ontvang het laatste nieuws via e-mail (circa 2 e-mails per maand) of per post en leef mee met vervolgde christenen!