Shafqat en Shagufta volgende week vrij? nieuws

Shafqat en Shagufta volgende week vrij?

18 juni 2021

Pakistan - Twee weken geleden werd het christelijke echtpaar Shafqat en Shagufta vrijgesproken. Voor hun eigen veiligheid bleef het echtpaar in de gevangenis. Het lijkt erop dat ze volgende week vrijgelaten worden en dat ze eindelijk worden herenigd. Maar zij en hun advocaat worden met de dood bedreigd.

Fietspuzzeltocht voor Magno en Lieke in Brazilië agenda

Fietspuzzeltocht voor Magno en Lieke in Brazilië

26 juni 2021

Op zaterdag 26 juni staat een fietspuzzeltocht gepland in de omgeving van Noordeloos en Lopikerkapel. Iedereen kan meedoen, klein, groot, jong, oud, alleen, samen, als gezin of met vrienden. Het doel van de fietspuzzeltocht is geld inzamelen voor het project van Lieke en Magno in sloppenwijk Borel in Rio de Janeiro.

HVC Journaal: aanval op christenen in Bangladesh - nood door het coronavirus (video) journaal
Journaal

1 april 2020

In januari werd een groep christelijke Rohingya in het vluchtelingenkamp in Bangladesh aangevallen. Hoe is het nu met hen? Is er nieuws over evangelist Taher?​ Verder in dit journaal: het coronavirus heeft grote gevolgen wereldwijd, ook voor de vervolgde kerk. Bekijk dit HVC Journaal​:

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?