Live contact met Pakistan tijdens HVC Regiotour Online actueel

Live contact met Pakistan tijdens HVC Regiotour Online

9 april 2021

Sinds haar bekering tot de God van de Bijbel, probeert Asters invloedrijke islamitische familie haar te vermoorden. Ze vertelt erover op 17 april tijdens de HVC Regiotour Online, een livestreamevenement van Stichting HVC (Hulp Vervolgde Christenen). Tijdens de avond is er live verbinding met Pakistan, zodat het publiek zelf hun vragen over christenvervolging kan stellen aan Aster of aan HVC-medewerkers.

Familiedagen Gorinchem 2021 evenement

Familiedagen Gorinchem 2021

19 t/m 21 oktober 2021

D.V. 19, 20 en 21 oktober 2021 opent Evenementenhal Gorinchem eindelijk weer haar deuren voor Familiedagen Gorinchem. Ontmoet HVC op deze gezellige beurs!

HVC Journaal: aanval op christenen in Bangladesh - nood door het coronavirus (video) journaal
Journaal

1 april 2020

In januari werd een groep christelijke Rohingya in het vluchtelingenkamp in Bangladesh aangevallen. Hoe is het nu met hen? Is er nieuws over evangelist Taher?​ Verder in dit journaal: het coronavirus heeft grote gevolgen wereldwijd, ook voor de vervolgde kerk. Bekijk dit HVC Journaal​:

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?