Vacature content creator (24 / 36 uur) vacature

Vacature content creator (24 / 36 uur)

Gaat het bedenken van creatieve content jou gemakkelijk af en weet jij mensen écht te raken met je teksten? Ben jij goed met social media en heb jij een hart voor de vervolgde kerk? Lees dan verder, want wij zoeken op korte termijn een enthousiaste en gedreven  content creator.  Mogen we samen met jou de vervolgde Kerk dienen?

Stadswandelingen door Tholen voor HVC agenda

Stadswandelingen door Tholen voor HVC

26 april 2023

Voor het goede doel binden we de wandelschoenen onder om de mooiste plekjes van het Zeeuwse vestingstadje Tholen te ontdekken. Onder leiding van Corrie Kole als onze enthousiaste gids verkennen we alle bezienswaardigheden. En dat ten bate van HVC!

HVC Journaal: aanval op christenen in Bangladesh - nood door het coronavirus (video) journaal
Journaal

1 april 2020

In januari werd een groep christelijke Rohingya in het vluchtelingenkamp in Bangladesh aangevallen. Hoe is het nu met hen? Is er nieuws over evangelist Taher?​ Verder in dit journaal: het coronavirus heeft grote gevolgen wereldwijd, ook voor de vervolgde kerk. Bekijk dit HVC Journaal​: