Evangelisatie onder Noord-Koreanen tegen de verdrukking in nieuws

Evangelisatie onder Noord-Koreanen tegen de verdrukking in

30 september 2022

Noord-Korea - HVC ondersteunt sinds kort evangelisten die Gods Woord onder Noord-Koreanen verspreiden. Vanuit buurland Zuid-Korea zetten deze twee kerkleiders zich in om Noord-Koreaanse vluchtelingen in omringende landen met het Evangelie bekend te maken. Daarnaast staan zij klaar om, zodra er een opening is, het Evangelie in Noord-Korea te brengen.

Zangavond te Veenendaal voor evangelisatiewerk in Gambia agenda

Zangavond te Veenendaal voor evangelisatiewerk in Gambia

8 oktober 2022

Zaterdagavond 8 oktober D.V. vindt er in de Adventkerk in Veenendaal een zangavond plaats met medewerking van diverse koren. De opbrengst van de collecte is voor het evangelisatiewerk dat familie Jassey-de Kievid namens Stichting HVC in Gambia mag doen.

HVC Journaal: aanval op christenen in Bangladesh - nood door het coronavirus (video) journaal
Journaal

1 april 2020

In januari werd een groep christelijke Rohingya in het vluchtelingenkamp in Bangladesh aangevallen. Hoe is het nu met hen? Is er nieuws over evangelist Taher?​ Verder in dit journaal: het coronavirus heeft grote gevolgen wereldwijd, ook voor de vervolgde kerk. Bekijk dit HVC Journaal​: