Plant een Bijbel
Huidige stand: 4776 Bijbels

Potgrondactie

Plant een Bijbel

Doe mee aan de HVC potgrondactie Plant een Bijbel en geef vervolgde christenen een eigen Bijbel! U bestelt uw potgrond eenvoudig online. Op D.V.  zaterdag 23 maart 2024 tussen 10.00 en 14.00 uur  haalt u de potgrond op bij een afhaalpunt bij u in de buurt.

Let op: Bestellen kan tot uiterlijk 29 februari.

Het Woord van God gaat de hele wereld over

Help mee

In 2024 hopen we op een recordopbrengst van de potgrondactie, want de roep om Bijbels klinkt steeds luider. Help ons om zo veel mogelijk mensen bij de potgrondactie te betrekken. Want: hoe meer mensen horen over Plant een Bijbel, hoe meer potgrond er verkocht wordt en hoe meer Bijbels er kunnen worden uitgedeeld aan christenen in verdrukking.

Ja, ik help mee!

179 Afhaalpunten

Vind een afhaalpunt bij u in de buurt

U kiest zelf waar u de bestelde potgrond wilt afhalen. De potgrondactie draait op een netwerk van afhaalpunten dat zich steeds verder uitbreidt over de kaart van Nederland. Particulieren, kerken, scholen en bedrijven stellen hun garage of oprit open, zodat u als het even meezit dichtbij huis uw bestelde potgrond kunt afhalen.

Hebt u vragen?

Neem eenvoudig contact met ons op:

We proberen uw vraag binnen enkele werkdagen te beantwoorden.

Neem contact met ons op