Plant een Bijbel 2024

Bijbels geven door potgrond te kopen: komend voorjaar kan het weer tijdens de HVC potgrondactie Plant een Bijbel! Voor iedere twee zakken verkochte potgrond kunnen we één vervolgde christen een Bijbel geven. U bestelt de potgrond heel eenvoudig online, in slechts een paar stappen. Op  D.V. zaterdag 23 maart 2024  haalt u de potgrondzakken op bij het afhaalpunt van uw keuze.

Let op: De uiterste besteldatum is verstreken. De actie Plant een Bijbel 2024 is afgerond en heeft alle records gebroken

U kunt de actie nog steeds ondersteunen met een gift. Al voor een bedrag van 6 euro geeft u een vervolgde christen een eigen Bijbel in handen.

Hoe kan ik meedoen?

De impact van één Bijbel

Hoe groot de impact kan zijn van een enkele Bijbel, voelt u als u het verhaal hoort van Wicky uit India. Hij groeide op in een hindoeïstische omgeving, maar kreeg al op jonge leeftijd een Bijbel in handen. Lees hier hoe hij zich gedrongen voelde om dit  onbekende Boek  te gaan lezen en hoe ingrijpend zijn leven door de Waarheid veranderd is.

Bestel eenvoudig via de website

In enkele stappen bestelt u de potgrond.

1. Vul uw woonplaats in en kies een afhaalpunt in de buurt.
2. Bestel uw potgrond à € 5,95 per zak.
3. Betaal via iDeal of automatische incasso.
4. Haal D.V. zaterdag 23 maart 2024 (10.00 - 14.00 uur) uw potgrond op bij het door u gekozen afhaalpunt.

Let op: Bestellen is niet meer mogelijk. U kunt de actie nog wel ondersteunen door een gift te geven.

In 2024 meer Bijbels dan ooit!?

De potgrondactie is al jaren een beproefd concept. Steeds meer mensen in Nederland haken aan. Met de opbrengst van Plant een Bijbel konden de afgelopen jaren tienduizenden Bijbels worden verspreid in landen als Afghanistan, India en Irak. Maar de honger naar Gods Woord is onverminderd groot; de roep om Bijbels klinkt steeds luider. De gedoneerde Bijbels worden - soms in het diepste geheim - verspreid door lokale voorgangers en evangelisten. Die evangelisten laten weten: er zijn nog veel meer Bijbels nodig! Wat zou het prachtig zijn als we dit jaar meer Bijbels weg kunnen geven dan ooit.

Ik help mee

Nieuwe gelovigen bereiden zich met hun nieuwe Bijbels voor op hun doop

Deze dopelingen zijn blij met hun nieuwe Bijbels

Voorgangers in Nepal studeren in hun Bijbels bij een conferentie

De dankbare gezichten spreken boekdelen

Grote dankbaarheid

Sommige mannen en vrouwen bidden jarenlang voor een eigen Bijbel. Ze ondergaan zware mishandeling, worden uitgelachen of achtergesteld omdat ze vasthouden aan de Waarheid, en moeten dit alles verdragen zonder het Woord te kunnen openslaan voor troost en kracht. Dat maakt het lijden nog zwaarder. De grote dankbaarheid op hun gezichten wanneer ze eindelijk het antwoord op hun gebed in handen houden, laat zien hoezeer de potgrondactie Plant een Bijbel nodig is.

Geen potgrond nodig? Doneren kan ook; al voor 6 euro kan HVC een Bijbel weggeven.

Hebt u vragen?

Neem eenvoudig contact met ons op:

We proberen uw vraag binnen enkele werkdagen te beantwoorden.

Neem contact met ons op

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.