Integriteit

Bij wie kunt u terecht als u in relatie tot HVC iets vervelends hebt meegemaakt of als u vragen hebt over de integriteit van HVC? Maak kennis met ons integriteitsbeleid en de onafhankelijke vertrouwenspersoon.

Integriteitsbeleid

Onze kernwaarden zijn vastberaden, concreet, inventief en zuinig. Daarnaast werkt HVC in al haar activiteiten volgens Bijbelse normen en waarden. Zowel vertegenwoordigers van HVC als vertegenwoordigers van organisaties waarmee HVC een overeenkomst aangaat, zijn gehouden zich volgens dit beleid te gedragen. Wat dit in de praktijk betekent, leest u in ons integriteitsbeleid.

(open full screen voor de beste leeservaring)

Vertrouwenspersoon

Hebt u iets vervelends meegemaakt tijdens uw (vrijwilligers)werk voor Stichting HVC? Of denkt u dat er niet ethisch wordt gehandeld? Schroom dan niet om contact op te nemen met onafhankelijk vertrouwenspersoon Jan Pieter Roubos:

In deze video stelt de vertrouwenspersoon zich voor:

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Volg ons op

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.