Afhaalpunt worden

Een grootschalige actie als Plant een Bijbel is alleen mogelijk dankzij de inspanning van vele vrijwilligers. De potgrondactie ‘draait’ op een netwerk van afhaalpunten dat zich steeds verder uitbreidt over de kaart van Nederland. Als particulier stelt u uw voortuin, garage of oprit open, zodat klanten daar hun bestelde potgrond kunnen ophalen. Ook kerken, scholen of bedrijven kunnen meedoen als afhaalpunt.

Zet uw deur open voor vervolgde christenen!

HVC is dringend op zoek naar nieuwe afhaalpunten. U kunt uw bijdrage leveren door op D.V.  zaterdag 23 maart van 10.00 tot 14.00 uur  uw deuren te openen. Wanneer het aantal afhaalpunten groeit, kan men in een steeds groter deel van Nederland potgrond afhalen dichtbij huis. Hierdoor stijgt het aantal verkochte zakken potgrond – en daarmee het aantal Bijbels dat HVC aan christenen in verdrukking mag uitdelen.

Aanmelden als afhaalpunt

Vele afhaalpunten verspreid over Nederland

Heel simpel, veel impact

Meedoen als afhaalpunt is heel eenvoudig. In een paar eenvoudige stappen meldt u zich aan.

De verkoop loopt via de website. Als u dat wilt, kunt u als afhaalpunt zelf ook zakken potgrond verkopen en de actie promoten.

De bestelde potgrond wordt een aantal dagen vóór de potgrondafhaaldag bij u op een pallet bezorgd. Op zaterdag 23 maart tussen 10.00 en 14.00 uur komen de klanten vervolgens hun potgrond bij u afhalen.

De impact van die ene Bijbel: Wicky ondervindt het dagelijks

Levensgrote gevolgen

Als afhaalpunt kunt u op een heel simpele manier veel impact hebben.

Hoe levensgroot de gevolgen van het uitdelen van een enkele Bijbel kunnen zijn, vertelt het verhaal van Wicky uit India.

Lees: 'De God van het Boek'

'Nee' verkopen als men smeekt om Bijbels, dat kan toch eigenlijk niet?
Laat hen niet met lege handen staan en meld u aan als afhaalpunt! Heel simpel, veel impact.

Belangrijke informatie

• Afhaaldatum Plant een Bijbel:
    • D.V. zaterdag 23 maart 2024
    • 10.00-14.00 uur
  • Bezorging potgrond door HVC:
    • tussen 18 en 22 maart 2024
  • Verkoop van potgrond:
    • ..is geen verplichting voor u als afhaalpunt
    • ..maar is heel eenvoudig
Zet u uw deur open voor vervolgde christenen ?

Aanmelden gaat eenvoudig en snel. Toch nog vragen? Bel of stuur een bericht per whatsapp naar Plant een Bijbel Coördinator Ferdinand de Landmeter, tel. 0183-216501

Ja, ik word afhaalpunt

Indien uw huisadres afwijkt van het adres van het afhaalpunt, dan s.v.p. het adres van het afhaalpunt invullen.

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Volg ons op

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.