Help Bijbels uit te delen via Plant een Bijbel

• LeprapatiĆ«nten in India dolblij met hun Bijbel

Leprapatiƫnten in India dolblij met hun Bijbel

Bijbels uitdelen op de markt in Irak

2 februari 2019

Via de potgrondactie 'Plant een Bijbel' werden vorige jaren al vele duizenden Bijbels geschonken aan christenen. In 2019 heeft Stichting HVC het doel om meer Bijbels uit te delen dan ooit. De verkoop van twee zakken potgrond levert al genoeg op om een Bijbel uit te delen. In 2018 was de actie Plant een Bijbel goed voor meer dan 2700 uitdeel-Bijbels. Helpt u dit jaar mee om nog meer Bijbels te verspreiden?

De Bijbel: licht in de duisternis

De Bijbel is een lamp voor de voet en een licht op het pad. God gebruikt Zijn Woord om in de duisternis met Zijn Licht te schijnen. In veel gebieden op deze wereld zijn echter weinig Bijbels. Ook veel christenen hebben niet de beschikking over een eigen Bijbel. Dankzij de potgrondactie “Plant een Bijbel” ontvangen zij een nieuwe Bijbel. Een eigen Bijbel helpt hen een lichtend licht te zijn.

Schenk een Bijbel

Stichting Hulp Vervolgde Christenen (HVC) wil christenen in vervolging en armoede een eigen Bijbel geven. Het is voor hen een bezit van onschatbare waarde! Er is toenemende vraag naar Bijbels om te verspreiden onder andersgelovigen, zoals hindoes en moslims. Ook zij hebben het Evangelie dringend nodig. Door mee te doen aan de potgrondactie helpt u Gods Woord te planten in landen als Noord-Korea, China, Pakistan, India en Irak. Mogen we op u rekenen?

Bestellen

U kunt t/m 28 februari a.s. potgrond bestellen voor € 4,50 per zak (40L). De potgrond is universeel bruikbaar voor binnen en buiten. Klik hier om te bestellen >

Ophalen

D.V. op zaterdag 16 maart 2019 kunt u (tussen 10.00 uur en 16.00 uur) uw bestelling ophalen bij een afhaalpunt in uw buurt.

Geven

Met de opbrengst van twee zakken potgrond geeft u een Bijbel. Hebt u geen potgrond nodig? U kunt alsnog Bijbels schenken. Eén Bijbel kost slechts € 5,-! Klik hier om te doneren >