HVC bij Open Dagen GBS

De Bijbel - het kostbaarste bezit, waar ook ter wereld

14 t/m 15 februari 2024

Wat hebben Bijbels met christenvervolging te maken? Jan Dirk van Nifterik gaat dieper op die vraag in tijdens een van de open dagen van de Gereformeerde Bijbelstichting (GBS). De GBS houdt op D.V. woensdag 14 en donderdag 15 februari een inloopdag op hun kantoor in Leerdam. Bij een van de informatiekramen kunt u ook HVC ontmoeten. Op D.V. woensdagmiddag 14 februari zal HVC-directeur Jan Dirk van Nifterik een lezing houden over het thema 'Vervolgde christenen en de Bijbel'.

Tot aan het uiterste der aarde

De open dagen bieden geïnteresseerden de gelegenheid om medewerkers van de Gereformeerde Bijbelstichting te ontmoeten en van nabij (nader) kennis te maken met hun werk.

HVC werkt samen met de Gereformeerde Bijbelstichting. We delen het doel om het Evangelie te laten klinken tot aan het uiterste der aarde. Juist in landen waar geloven gepaard gaat met verdrukking, is Bijbelverspreiding van groot belang. HVC zal aanwezig zijn bij beide open dagen om het verhaal van de vervolgde Kerk onder de aandacht te brengen van de bezoekers.

Het Woord van God gaat de hele wereld over

Open Dagen GBS: