HVC Bondgenoten ondernemersbijeenkomst bij Reformatorisch Dagblad

14 juni 2022

Ondernemersnetwerk HVC Bondgenoten nodigt u, als ondernemer, van harte uit voor de ondernemersbijeenkomst D.V. 14 juni 2022! Deze keer zijn de ondernemers te gast bij het Reformatorisch Dagblad in Apeldoorn. Van harte welkom bij deze boeiende en inspirerende ondernemersbijeenkomst!

De Bondgenoten te gast bij het RD

Ontmoeting staat centraal bij de Bondgenoten. Foto: Cees van der Wal

De bijeenkomsten bieden inspiratie voor en door ondernemers. Foto: Cees van der Wal

De rondleidingen van de ondernemers voeren vaak naar bijzondere plekken. Foto: Cees van der Wal

Tijdens het middagprogramma krijgen we een kijkje achter de schermen bij het Reformatorisch Dagblad in Apeldoorn. Medewerkers leiden ons rond op de redactie en tijdens een presentatie deelt het RD veel tips op het gebied van marketing. De middag biedt inspiratie voor iedere ondernemer met een uniek kijkje achter de schermen bij deze bekende christelijke krant.

De avond staat in het teken van de vervolgde Kerk. Ontmoet de buitenlandse gastspreker uit één van onze projectlanden en hoor uit eerste hand de verhalen over christenvervolging. De verhalen van vervolgde christenen maken indruk en leren ons vaak iets over geloven en over het Evangelie. Het zet ons aan tot nadenken over ons leven als privépersoon en als ondernemer. Dus ook tijdens het avondprogramma wordt u een spiegel voorgehouden. Gaat u de uitdaging aan?

Ontmoet andere ondernemers en laat u inspireren!

• Datum: D.V. dinsdag 14 juni 2022

• Locatie: Reformatorisch Dagblad te Apeldoorn

• Tijden:

• 15.30 uur: ontvangst

• 16.00 uur: rondleiding en inspiratiesessie
    • 17.30 uur: maaltijd en ontmoeting
    • 19.30 uur: avond over de vervolgde Kerk
    • 21.30 uur: einde programma en napraten

Uw eventuele partner is ook welkom en nodig gerust andere ondernemers uit! Een deel van het programma meemaken kan ook. Wilt u dan aangeven vanaf hoe laat u komt?

Aanmelden niet meer mogelijk

Deze ondernemersbijeenkomst is afgelopen.

Lees meer over de HVC Bondgenoten

Wie zijn de Bondgenoten?

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers, die betrokken zijn bij het werk van HVC. Tijdens hun ontmoetingen denken de Bondgenoten na over ondernemen, hun geloof en over gebeurtenissen in de Kerk wereldwijd. De Ondernemersbijeenkomsten bieden ontmoeting en verdieping voor ondernemers met hart voor de vervolgde kerk.