HVC Maatjes CD: 'Nieuwe verhalen van meester Visser - deel 2'

Nieuwe verhalen van meester Visser - deel 2

22 mei 2018

De vier waargebeurde verhalen op de dubbel-cd ‘Nieuwe verhalen van meester Visser - Deel 2’ nemen jong en oud mee naar vier landen. Luister naar de indrukwekkende verhalen en leef mee met vervolgde christenen!

CD1

De eerste cd bevat als eerste het verhaal van een jonge Duitse schoenmaker, die door de Heere op een heel  wonderlijke manier wordt geholpen. Het tweede verhaal vertelt indrukwekkend hoe een Pakistaanse jongen in 2015 zijn leven gaf om zijn medechristenen te kunnen redden.

CD2

Op de tweede cd vertelt meester Visser het verhaal van een Noord-Koreaans gezin, dat moet vluchten nadat ze zijn verraden door een schooljuf. Het laatste verhaal op de dubbel-cd komt uit Amerika. Het is gebeurd in de tijd dat mensen met een donkere huidskleur werden vervolgd en zeker als ze christelijk waren. Wat we in dit verhaal horen, is haast niet voor ons te begrijpen.

TIP: ga je op vakantie? Beluister deze cd tijdens de autoreis!

Bestellen

De opbrengst van deze CD is voor het werk van Stichting HVC.
Bestel de dubbel-CD via de webshop van STH Records >

De live vertelde verhalen zijn bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar.