Pakistaanse scholen zoeken samenwerking met Nederlands onderwijs

Onderwijs voor Pakistan

23 september 2018

Onderwijs

Stichting HVC investeert in de toekomst van christenen door te focussen op de educatie van hun kinderen. Een goede opleiding legt voor elk kind een stevige basis voor de rest van het leven. Voor Pakistaanse kinderen is scholing des te meer belangrijk, omdat zij de generatielange spiraal van discriminatie en laagbetaalde baantjes kunnen doorbreken. De kinderen zijn over het algemeen heel gemotiveerd, ze hopen betere levensomstandigheden te krijgen dan hun ouders.

Oproep

Met een drietal christelijke scholen in Pakistan is HVC nauw verbonden. Christelijke scholen in Nederland worden opgeroepen om samen te werken met deze scholen. Gebed, kennisuitwisseling en financiële ondersteuning maken christelijk onderwijs in Pakistan mogelijk.

Wilt u met uw school in contact komen met een Pakistaans onderwijsteam? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!