Potgrondactie 'Plant een Bijbel' succesvol afgerond

Leerlingen van een Pakistaanse Bijbelschool zijn dankbaar voor dit waardevolle geschenk

HVC-directeur Jan Dirk van Nifterik overhandigt de eerste (studie)Bijbel

Verspreiding van Bijbels in Pakistan

Gemeenteleden krijgen een eigen Bijbel

23 mei 2016

Dit voorjaar werd voor de tweede keer de potgrondactie ‘Plant een Bijbel’ gehouden. Dankzij de inzet van velen, kunnen er meer dan 1690 Bijbels worden geschonken aan vervolgde christenen, waaronder in Pakistan. In Pakistan hebben relatief veel christenen geen eigen Bijbel omdat zij die niet kunnen betalen.

HVC directeur Jan Dirk van Nifterik was april jl. in Pakistan en overhandigde daar de eerste (studie)Bijbels aan leerlingen van een lokale Bijbelschool. Voor de studenten is dat een grote meerwaarde, tijdens hun studie en in hun loopbaan als dominee. Daarnaast zijn er inmiddels al heel wat Bijbels uitgedeeld aan gemeenteleden, die geen eigen Bijbel hebben. Er zijn ook Bijbels bezorgd bij christenen die op beschuldiging van blasfemie in de gevangenis zitten.

Iedereen die potgrond heeft besteld, heeft gedoneerd of op welke wijze dan ook heeft meegeholpen met de actie: hartelijk dank!