Voedsel en kleding voor 200 Irakese gezinnen

27 oktober 2017

In samenwerking met lokale partners heeft Stichting HVC in het dorpje Banasor (Noord-Irak) meer dan 200 gezinnen voorzien van voedsel en kleding. Hoewel het dorpje niet in handen van IS is geweest, is de werkgelegenheid in het dorpje nihil en steun van buitenaf is er amper. Al maanden lang was er nauwelijks voedsel beschikbaar voor de inwoners van het dorp. De voedselpakketten werden dankbaar in ontvangst genomen.

Ook in de Iraakse gebieden die momenteel worden bevrijd van IS is hulp nodig. Christenen proberen voorzichtig weer terugkeren naar hun eigen woonplaats. Stichting HVC wil deze christenen ondersteunen in de wederopbouw. Ook u kunt hen helpen! Uw bijdrage is hartelijk welkom via het formulier hiernaast of per bank naar rekeningnummer NL 51 ABNA 0561455139 t.n.v. Stichting HVC (o.v.v. Wederopbouw Irak).