Warme belangstelling Bondgenoten tijdens bijzondere Ondernemersbijeenkomst

De heer De Groot over het leven als christelijke ondernemer

De heer De Groot geeft een rondleiding door de drukkerij

De ondernemer tijdens de rondleiding door het bedrijf

14 maart 2018

Wat een bijzondere HVC Regiotour Ondernemersbijeenkomst in Goudriaan! De heer De Groot van De Groot - grootsgedrukt.nl ontving gisteren de Bondgenoten (de ondernemersvereniging van Stichting HVC) in zijn prachtige drukkerij en deelde zijn ervaringen als ondernemer.

De leden van Bondgenoten voelen zich nauw verbonden met verdrukte christenen. Dat bleek ook uit de warme belangstelling tijdens het avondprogramma, waarin het verhaal van de Iraakse dominee Ghassan en praktijkverhalen van Stichting HVC centraal stonden. De ondernemers stelden vele vragen over christenen in Irak aan dominee Ghassan.

Wij zijn dankbaar voor de bijzondere avond en de warme betrokkenheid van de Bondgenoten. Nu kijken we vooruit naar de komende vijf openbare bijeenkomsten van de HVC Regiotour!