Blijf op de hoogte!

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland met hen wordt meegeleefd en voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging? Geef in het formulier hiernaast uw voorkeuren aan!

E-mailnieuwsbrief

Schrijf u in voor onze e-mailnieuwsbrief en ontvang gemiddeld één tot twee keer per maand een e-mailing van Stichting HVC met nieuwsupdates over belangrijke gebeurtenissen, gebedspunten, aanbiedingen en een activiteitenagenda. Zo blijft u maximaal betrokken bij de vervolgde Kerk!

Hulp Magazine

Blijft u liever (ook) betrokken via de post? Dat kan via Hulp Magazine! Minimaal vier keer per jaar verschijnt het Hulp Magazine. Het is de informatie-uitgave van Stichting HVC en bevat artikelen over christenvervolging, toerustende artikelen, informatie over onze hulpprojecten en nieuws uit onze organisatie. U kunt Hulp Magazine gratis en vrijblijvend ontvangen. Schrijf u hiernaast in als abonnee.

Ja, houd mij op de hoogte over christenvervolging!
U ontvangt een automatische bevestigingsmail. Wilt u hierin uw inschrijving bevestigen?