Hoorzitting van Shafqat en Shagufta helaas uitgesteld!

25-06-2019Afgelopen vrijdag vroegen wij u te bidden voor het echtpaar Shafqat en Shagufta. Ze zijn beiden ter dood veroordeeld vanwege een valse beschuldiging van godslastering. Vandaag stond een hoorzitting gepland in hun hoger beroep. Helaas gaat de hoorzitting niet door omdat een rechter niet beschikbaar is.

Daarmee blijven het echtpaar en hun kinderen nog langer in onzekerheid en duurt dit onrecht voort. Ook in de zaak Asia Bibi werden rechtszaken verschillende keren uitgesteld. We roepen u op om te blijven bidden voor dit echtpaar en God te vragen om bevrijding!

Wilt u ons helpen? Stichting HVC steunt de kinderen voor levensonderhoud, scholing en de kosten voor gevangenisbezoek.
Er is € 450,- per maand nodig! Ook willen we bijdragen aan de advocaatkosten, hiervoor is in dit stadium nog minimaal € 20.000,- vereist. Doneert u alstublieft ook via het formulier hiernaast?

Meer informatie over dit echtpaar:
HVC Journaal: gebed gevraagd voor ter dood veroordeeld echtpaar​ >
De zaak van echtpaar Shagufta en Shafqat >
Doneer nu:
Uw gegevens:
Uw adres:
Ik machtig hierbij Stichting HVC om het opgegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven tot wederopzegging.