Pianotalent Joël van Barneveld presenteert cd 'Timeless'

10-12-2018In 2017 werd de nu veertienjarige Joël tweede op het christelijke Nederlands Première Concours. Najaar 2018 nam hij zijn eerste cd op en nu mag hij het resultaat presenteren! Joël: "Ik draag deze cd op aan alle christenen die in vervolging en in verdrukking leven." Op 12 januari 2019 presenteerde Joël zijn cd 'Timeless' tijdens het Nieuwjaarsconcert voor Stichting HVC in Gorinchem.

Maak kennis met Joël en zijn muziek in deze video:

Een muzikale reis door de tijd

Joël neemt u op zijn cd mee op een muzikale reis door de tijd. In het cd-boekje legt Joël uit op welke manier de gespeelde werken met elkaar in verbinding staan en hoe ze samen de tijdreis vormen. De nummers op de cd zijn onderverdeeld in vier blokken in chronologische volgorde: van barok (1600 – 1760), classicisme (1730 – 1820), romantiek (1800-1900) en eigentijdse klassieke muziek (vanaf 1950). Joël: “Elke tijd heeft zijn eigen charme.”

Nu te bestellen

Bestel uw exemplaar van de cd 'Timeless' en geniet van de tijdloze kracht van muziek! Met uw aanschaf steunt u het werk van Stichting HVC. De cd wordt u zo spoedig mogelijk toegestuurd.

De opbrengst van Joël van Barnevelds cd 'Timeless' gaat geheel naar Stichting HVC. Bestel nu de cd voor slechts € 15,- per stuk en u krijgt de cd gratis opgestuurd!
Cd 'Timeless' bestellen
Uw gegevens:
Uw bestelling
Machtigt u Stichting HVC om het opgegeven bedrag van uw rekening af te schrijven?
Blijf op de hoogte van het actuele nieuws van Stichting HVC