Bemoedig een vervolgde christen

U kunt een bemoedigingskaart schrijven voor een christen in de verdrukking. Stuur een bemoedigingskaart en laat weten dat u aan uw broeder en zuster denkt en voor hem of haar bidt.

Foto: Cees van der Wal

De bemoedigingskaarten worden soms uitgedeeld samen met hulpgoederen. Foto: Cees van der Wal

Bemoedigingsactie Irak (2014)

Bemoedigingsactie Irak (2014)

Uitdelen aan een groep gevluchte kinderen

Waardevol

Het is voor vervolgde christenen van ongekende waarde om te weten dat er voor hen gebeden wordt. ​De gezichten van de ontvangers spreken boekdelen. De kaarten worden gekoesterd: een nieuwe vriend, iemand die aan mij heeft gedacht, een kaart heeft gestuurd en die ook voor mij bidt! Schrijft en bidt u, met uw kerk, vereniging, schrijfgroep of gebedsgroep mee? Voor kinderen is er nu een speciale bemoedigingskaart, waarop ruimte is voor een eigen tekening!

Bestel bemoedigingskaarten

Hoe werkt het?

• Bestel
    De gratis bemoedingskaarten bestelt u eenvoudig in de webshop. Per bestelling betaalt u éénmalig een bijdrage van € 2,50 voor de verzendkosten. De kaarten worden zo spoedig mogelijk toegestuurd.

• Bemoedig
    De linkerhelft van de ansichtkaart is voor een christen in de verdrukking. Zodra u dit deel hebt beschreven, kunt u de kaarten retour zenden (adres). Bij het bezoeken van een projectland deelt een HVC-medewerker uw bemoedigingskaart(en) uit.
    Let op: vanwege het coronavirus kunnen momenteel vrijwel geen bemoedigingskaarten worden bezorgd in het buitenland. Dank voor uw begrip!

• Bid
    Het onbeschreven deel van de kaart kunt u bewaren als herinnering aan uw nieuwe vriend en om te bidden voor verdrukte christenen. Zoekt u actuele gebedspunten? Kijk dan op stichtinghvc.nl/bidden
Bemoedigingskaart met eigen tekening

Voor basisscholen, jeugdclubs en zondagscholen is er een speciale kaart waarop kinderen hun eigen tekening kunnen maken! Bestel hier >

Bedankt voor uw bemoediging!

Nieuws over dit project

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?