Ontmoet ondernemers in uw eigen regio

Bondgenoten Regionetwerken

Ondernemers uit dezelfde regio kunnen veel voor elkaar betekenen. HVC wil graag de verbindende schakel zijn tussen christelijke ondernemers die op goed berijdbare afstand van elkaar gevestigd zijn. Hiervoor zetten we vier Bondgenoten Regionetwerken op: zuidwest, west, midden en noordoosten.

De kracht van lokaal netwerken

Ook voor deze bijeenkomsten op kleinere schaal zijn we te gast bij een onderneming. U krijgt de kans om een onderneming in uw regio beter te leren kennen. Natuurlijk is er veel ruimte voor ontmoeting tussen ondernemers uit dezelfde regio. In een groep van om en nabij 20 ondernemers praten we over ondernemen en geloof.

Verdieping rondom de vervolgde Kerk

De verhalen vanuit de vervolgde Kerk bieden inspiratie en houden u een spiegel voor. Eerst geeft een HVC-medewerker een update over de actuele situatie van de vervolgde Kerk. Hierna is er tijd om in groepen verder te praten over het thema. De Bijbel wordt geopend en er wordt actief gezocht naar hoe we de vervolgde Kerk het beste kunnen dienen.

Bezoek vrijblijvend een bijeenkomst!

Is er binnenkort een ondernemersbijeenkomst bij u in de buurt? Bekijk het hier:

Data ondernemersbijeenkomsten

Even kennismaken

Wie zijn de Bondgenoten?

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers met hart voor de vervolgde Kerk. Tijdens hun ontmoetingen denken de Bondgenoten na over ondernemen, hun geloof en over gebeurtenissen in de Kerk wereldwijd. De ondernemersbijeenkomsten bieden ruimte om elkaar te ontmoeten en om verdieping te zoeken op zakelijk en persoonlijk vlak. De Bondgenoten ontmoeten elkaar tijdens twee landelijke ondernemersbijeenkomsten of tijdens een van de regionale bijeenkomsten.

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.