GeheimSchrift Spreekbeurtpakket

Een spreekbeurt van blijvende waarde

Een spreekbeurt maakt een onuitwisbare indruk, zowel op de leerling die de spreekbeurt houdt, als op de klasgenoten. Stichting HVC biedt basisschoolleerlingen uit groep 6 tot en met 8 het GeheimSchrift Spreekbeurtpakket. Wijst u uw leerlingen op de mogelijkheid om een spreekbeurt over christenvervolging te houden?

Uitgebreid informatiepakket

Het gratis te bestellen GeheimSchrift Spreekbeurtpakket biedt de leerling handvatten en informatie voor het geven van een spreekbeurt. De leerling kan zelf een selectie maken uit een groot aantal onderwerpen, gerelateerd aan het werkgebied van Stichting HVC.
De leerling ontvangt achtergrondinformatie, verhalen, folders en foto’s. Dit brede aanbod daagt de leerling uit om zelf een selectie te maken en een lopend verhaal samen te stellen voor de presentatie. Uiteraard is het ook mogelijk om met dit pakket meerdere spreekbeurten te houden, waarbij u als leerkracht aan verschillende leerlingen een deelonderwerp toekent.

Gratis te bestellen

Het bestellen van een GeheimSchrift Spreekbeurtpakket is gratis en eenvoudig. Bestel hier een spreekbeurtpakket >
Gratis materialen voor onvergetelijke spreekbeurten!

Geheimschrift aanvragen / contact opnemen Contact opnemen met het HVC-scholenteam
Neem contact met ons op!
Gegevens:
Interesse in: