Bondgenoot en vrijwilliger Nelis Zondag overleden

14 september 2021

Op zaterdag 11 september 2021 overleed de heer Nelis Zondag. De familie van de heer Zondag laat weten dat hij is Thuisgehaald door de Heere; "Hij mag nu eeuwig God grootmaken en heeft zijn wens verkregen." De heer Zondag was 76 jaar.

De heer Zondag was als ondernemer verbonden aan de HVC Bondgenoten. Dit ondernemersnetwerk staat onder leiding van een groep ondernemers, waarvan de heer Zondag voorzitter was. Altijd toonde hij een grote betrokkenheid bij de gebeurtenissen in de vervolgde Kerk. Tijdens overleggen en ondernemersbijeenkomsten bad hij steevast voor vervolgde christenen en voor het werk van HVC. Het liefst spande hij zich in om het ondernemersnetwerk te laten groeien. Hij nodigde menig ondernemer uit om een ondernemersbijeenkomst te bezoeken en om Bondgenoot te worden. We zijn dankbaar voor zijn hartelijke betrokkenheid en zijn inzet voor vervolgde christenen.

We wensen de vrouw en verdere familie van de heer Zondag Gods kracht en troost toe. We gaan de heer Zondag missen.