Evangelist in India overleden

Dominee Lima met zijn Bijbel

3 juli 2019

Wij vragen u om te bidden voor de familie van evangelist Biswada Lima uit India. In maart 2019 kreeg hij last van hartfalen en werd hij opgenomen in het ziekenhuis. Hij is gisteren overleden en vandaag begraven.

Dominee Lima was één van de evangelisten uit het programma 'Steun een Evangelist' van Stichting HVC. Hij werkte in een zeer afgelegen gebied in de staat Odissa. Al eerder kon u lezen hoe hij in 2008 aan de dood ontsnapte toen hij moest vluchten voor extremistische hindoes (klik hier voor het verhaal).

Dominee Lima was mentor voor vijf andere evangelisten die via Stichting HVC worden ondersteund. Zijn zoon zet zijn werk voort.

Wilt u ook bidden of de verkondiging van Gods Woord in de afgelegen gebieden in India door mag blijven gaan?