HVC Bondgenoten Ondernemersbijeenkomst 2021

28 september 2021

Eindelijk! Voor het eerst in bijna twee jaar staat er weer een HVC Bondgenoten ondernemersbijeenkomst gepland. U, als ondernemer, bent van harte welkom op dinsdag 28 september a.s.!

Inspiratiesessie met Teunis en Wouter Bunt

Welke spiegel houden vervolgde christenen ons voor?

Ontmoeting staat centraal bij de Bondgenoten. Foto: Cees van der Wal

De bijeenkomsten bieden inspiratie voor en door ondernemers. Foto: Cees van der Wal

Is stress nu een vijand of een vriend? Werk ik eigenlijk wel zo efficiënt als ik zelf denk? Tijdens het middagprogramma dagen Teunis en Wouter Bunt u uit om in de spiegel te kijken. Namens Bunt Groep helpen zij organisaties, ondernemers en werknemers te groeien. Zij zetten hun meer dan twintig jaar ervaring als trainers, begeleiders en adviseurs in om u een inspirerende middag te bezorgen!

De avond staat in het teken van de vervolgde Kerk. De verhalen van vervolgde christenen maken indruk en leren ons vaak iets over geloven en over het Evangelie. Het zet ons aan tot nadenken over ons leven als privépersoon en als ondernemer. Dus ook tijdens het avondprogramma wordt u een spiegel voorgehouden. Gaat u de uitdaging aan?

Ontmoet andere ondernemers en laat u inspireren!

• Datum: D.V. dinsdag 28 september 2021

• Locatie: De Duikenburg te Echteld

• Tijden:

• 15.30 uur: ontvangst

• 16.00 uur: inspiratiesessie Bunt Groep
    • 17.30 uur: maaltijd en ontmoeting
    • 19.30 uur: avond over de vervolgde Kerk
    • 21.30 uur: einde programma en napraten

Uw eventuele partner is ook welkom! Een deel van het programma meemaken kan ook. Wilt u dan aangeven vanaf hoe laat u komt?

De ondernemersbijeenkomst wordt georganiseerd volgens de op dat moment geldende RIVM-richtlijnen. Om ieder in staat te stellen voldoende afstand te houden, hebben we een ruime locatie gereserveerd.

Aanmelden (gratis en vrijblijvend)

Komt u later, dan kunt u dat hier aangeven
Wie zijn de Bondgenoten?

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers, die betrokken zijn bij het werk van HVC. Tijdens hun ontmoetingen denken de Bondgenoten na over ondernemen, hun geloof en over gebeurtenissen in de Kerk wereldwijd. De Ondernemersbijeenkomsten bieden ontmoeting en verdieping voor ondernemers met hart voor de vervolgde kerk.

Blijft u graag op de hoogte over christenvervolging? Ontvang het laatste nieuws via e-mail (circa 2 e-mails per maand) of per post en leef mee met vervolgde christenen!