Terugblik: eindelijk weer een ondernemersbijeenkomst!

Workshop Bunt Groep B.V.

Netwerkdiner

Evangelist Joel uit India

Jan Bor van Stichting HVC

29 september 2021

Na bijna twee jaar konden we gisteren eindelijk weer een ondernemersbijeenkomst organiseren. De HVC Bondgenoten kwamen samen bij restaurant De Duikenburg in Echteld en beleefden een gevarieerd en inspirerend programma.

Teunis en Wouter Bunt van Bunt Groep trapten 's middags de bijeenkomst af met een workshop over stress. Zij hielden de ondernemers een spiegel voor. Is al ons harde werken wel zo efficiënt, wanneer we onze dag multitaskend doorbrengen? Hoe reageren onze hersens op al die prikkels die we tegenwoordig te verwerken krijgen?

Tijdens de avond over de vervolgde Kerk vertelde evangelist Joel uit India over bedreigingen en uitdagingen, maar ook over de positieve impact van evangelisten en de Kerk op de Indiase maatschappij. HVC-projectleider Herman Meijer gaf de ondernemers een update over wat er de afgelopen twee jaar is gedaan met het noodfonds van HVC. Dit noodfonds wordt onder meer gevuld met de contributies van de Bondgenoten, het ondernemersnetwerk van HVC. Hierdoor kan HVC onmiddellijk hulp verlenen na een aanslag, een aanval of een andere plotselinge gebeurtenis.

We zijn dankbaar voor de grote betrokkenheid van zo veel ondernemers. Het is bemoedigend om te ontdekken dat er tijdens de ontmoetingsmomenten nieuwe relaties worden gelegd tussen ondernemers, die na verloop van tijd steeds hechter worden. We kijken uit naar de volgende bijeenkomst. Bent u er dan ook bij?

Wie zijn de Bondgenoten?

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers, die betrokken zijn bij het werk van HVC. Tijdens hun ontmoetingen denken de Bondgenoten na over ondernemen, hun geloof en over gebeurtenissen in de Kerk wereldwijd. De Ondernemersbijeenkomsten bieden ontmoeting en verdieping voor ondernemers met hart voor de vervolgde kerk.