HVC Bondgenoten ondernemersbijeenkomst bij Visser & Visser in Middelharnis

29 november 2022

Ondernemersnetwerk HVC Bondgenoten nodigt u, als ondernemer, van harte uit voor de ondernemersbijeenkomst D.V. 29 november 2022! De Bondgenoten, hét ondernemersnetwerk met hart voor de vervolgde Kerk, zijn te gast in het gloednieuwe bedrijfspand van Visser & Visser accountants in Middelharnis. We kijken er naar uit om u te ontmoeten tijdens deze boeiende en inspirerende ondernemersbijeenkomst!

Ja, ik meld me aan

Het persoonlijke verhaal van vestigingsleider Jan Kieviet

Het nieuwe kantoorpand in Middelharnis met verrassende indeling

Een inkijk in het werk van Visser & Visser accountants

Ontmoetingen tijdens het netwerkdiner

Ooggetuigen vertellen over de gebeurtenissen in de vervolgde Kerk. Foto: Cees van der Wal

Welke spiegel houden vervolgde christenen ons voor?

Middagprogramma

Het verhaal van accountantskantoor Visser & Visser begon in april 1989 in een klein kantoorpandje aan de Boergoensestraat in Rotterdam. 33 jaar later zijn wij te gast in één van hun twaalf vestigingen, in een gloednieuw kantoorpand op Goeree-Overflakkee.

Vestigingsleider Jan Kieviet leidt u rond door dit doordachte, verrassend ingedeelde pand. Hij deelt met u zijn persoonlijke verhaal, over zijn ervaringen en de ontwikkelingen bij Visser & Visser en in de wereld van belastingadvies en accountancy. Tijdens dit middagprogramma krijgt u uiteraard de gelegenheid al uw vragen te stellen!

Avondprogramma

De avond staat in het teken van de vervolgde Kerk. De verhalen van vervolgde christenen maken indruk en leren ons vaak iets over geloven en over het Evangelie. Het zet ons aan tot nadenken over ons leven als privépersoon en als ondernemer. Durft u in deze spiegel te kijken?

Ja, ik ga deze uitdaging aan

De Bondgenoten steunen het werk van Stichting HVC. Maak kennis met HVC via deze video:

Ontmoet andere ondernemers en laat u inspireren!

• Datum: D.V. dinsdag 29 november 2022

• Locatie: Visser & Visser te Middelharnis

• Tijden:

• 15.30 uur: ontvangst

• 16.00 uur: rondleiding en inspiratiesessie
    • 17.30 uur: maaltijd en ontmoeting
    • 19.30 uur: avond over de vervolgde Kerk
    • 21.30 uur: einde programma en napraten

Uw eventuele partner is ook welkom en nodig gerust andere ondernemers uit! Een deel van het programma meemaken kan ook. Wilt u dan aangeven vanaf hoe laat u komt?

Aanmelden (gratis en vrijblijvend)

Komt u later, dan kunt u dat hier aangeven
Even kennismaken

Wie zijn de Bondgenoten?

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers met hart voor de vervolgde Kerk. Tijdens hun ontmoetingen denken de Bondgenoten na over ondernemen, hun geloof en over gebeurtenissen in de Kerk wereldwijd. De ondernemersbijeenkomsten bieden ruimte om elkaar te ontmoeten en om verdieping te zoeken op zakelijk en persoonlijk vlak.