Jubileumconcert missionair werk Brazilië

12 april 2024

Al ruim 12,5 jaar verspreiden Magno en Lieke het Evangelie onder verwaarloosde kinderen in Rio de Janeiro, Brazilië. Op D.V. vrijdag 12 april 2024 vieren we dit met een groot jubileumconcert in de CGK in Noordeloos. Zangeressen Erika de With en Tenira Sturm, Mark Brandwijk op piano, Paul van der Veen op saxofoon en Mark Westdorp op gitaar en bas verlenen hun medewerking aan het concert.

Veel kinderen die opgroeien in de sloppenwijken van Brazilië worden volledig aan hun lot overgelaten. Ze lopen gevaar, van gedwongen prostitutie tot criminaliteit. In Rio de Janeiro laten Magno en Lieke van Genderen-Ribeiro het Licht van het Evangelie schijnen in sloppenwijk Borel. Kinderen, jongeren en hun ouders willen ze weer hoop geven voor de toekomst, door hun te laten zien dat verandering mogelijk is. Ze vertellen over de Heere Jezus, leren de jongeren discipline aan, sturen hen naar school en hun moeders krijgen adviezen over gezondheid en opvoeding.

Met uw entreekaartje steunt u het werk van Lieke en Magno in Rio de Janeiro.

Koop uw ticket

Van harte welkom bij het concert!

• D.V. vrijdag 12 april 2024, 20.00 uur
  • CGK Noordeloos, Noordzijde 1a te Noordeloos | route >