Meer dan 2000 Bijbels voor verdrukte christenen

Bijbelverspreiding

Bijbelverspreiding in Pakistan

13 maart 2017

Stichting HVC organiseert al jaren op rij de potgrond-actie Plant een Bijbel. Het concept is eenvoudig: per twee zakken verkochte potgrond, verspreidt HVC een Bijbel onder christenen in verdrukking en armoede. Een Bijbel is voor hen van onschatbare waarde. Er is toenemende vraag naar Bijbels om te verspreiden onder andersgelovigen, zoals hindoes en moslims. Ook zij hebben het Evangelie dringend nodig. Door deze potgrond-actie kunnen meer dan 2000 Bijbels uitgedeeld worden in landen als India, Pakistan, Irak, Nepal, Iran en Syrië.

Op 82 afhaalpunten door het hele land werden 3456 zakken potgrond verkocht. Een mooi resultaat! Stichting HVC is dankbaar dat er zoveel mensen zijn die deze actie hebben doen slagen.

Deze potgrond-actie organiseren we D.V. volgend jaar weer. Kunnen we dan (opnieuw) rekenen op uw steun? Houdt de website www.planteenbijbel.nl in de gaten!