Opnieuw miljoenen evangelisatiebrochures uitgedeeld in India

Meisjes bekijken de evangelisatiebrochures

30 juni 2022

India - HVC kon de afgelopen maanden in India veel waardevolle lectuur verspreiden. Om de boekjes op hun plek te brengen, moest HVC een groot aantal vrachtauto's inzetten.

In vier verschillende dialecten van de Indiase taal hebben we in totaal 3,3 miljoen evangelisatiebrochures met tekeningen en Bijbelteksten laten drukken. Met zeventien vrachtauto's zijn de boekjes naar de diverse regio's in India vervoerd en verspreid. En niet zonder reden, want de nood in India is groot. De lokale projectleider vertelt: "Wij danken onze barmhartige Heere voor de voltooiing van deze taak. We bidden dat het bijdraagt aan de glorie van Zijn Koninkrijk".

Zijn Koninkrijk

Een brochure - het lijkt zo'n eenvoudig middel. Dat ís het ook. Maar de Heere wil er een grote zegen aan verbinden. Hij bouwt Zijn Koninkrijk. Esther vertelde ons er enkele jaren geleden al over. De brochure die dit Indiase meisje ooit in handen kreeg, werd voor haar tot rijke zegen. Aan vele anderen heeft ze daarna de Bijbelse boodschap mogen doorgeven.

Esther

Ik kon mijn mond niet houden over mijn nieuwe leven met God. Ik begon uit het boekje aan andere mensen te vertellen.

Dankzij u

Biddend hopen we, ook dit keer, op Gods zegen. We konden deze 3,3 miljoen brochures uitdelen dankzij u. Graag vragen we of u samen met de projectleider en ons mee wilt bidden voor een zegen over deze boekjes.

Wilt u het lectuurwerk ook ondersteunen met een gift?

Ja, ik geef vervolgde christenen een eigen Bijbel!

Voor slechts € 6,- geeft u een vervolgde christen een eigen Bijbel, een kinderbijbel, een zangbundel of deelt u een stapel evangelisatiefolders uit. Helpt u mee?

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy