Overlijden Riet Bor - Burggraaf

Riet en Jan Bor, samen de schouders onder de hulp aan vervolgde christenen

17 mei 2022

Op maandag 16 mei 2022 overleed Riet Bor - Burggraaf, de echtgenote van HVC-oprichter Jan Bor. Zij vormde samen met haar man een eenheid, die samen de schouders zette onder de hulp aan vervolgde christenen. Samen zijn Riet en Jan voor vele HVC-vrijwilligers en anders betrokkenen hét gezicht van HVC.

Ook al was Riet officieel geen medewerker van HVC, ze was zeer dicht betrokken bij het werk. Daar stopte de betrokkenheid niet; ook bij ieder die (via HVC of anders) haar levenspad kruiste, was ze zeer betrokken. Ze ging regelmatig op reis, met name naar India. Daar heeft ze meermaals het Michael en John Job Centre bezocht, een tehuis voor meisjes. Op de voor haar kenmerkende wijze was ze betrokken bij het leven van de Indiase meisjes.

Wij zijn dankbaar voor het leven van Riet. We zijn dankbaar voor de troost die het geeft dat zij Jezus Christus als haar Heer en Heiland mocht kennen en Hem nu mag ontmoeten. Wilt u bidden voor haar echtgenoot Jan, de kinderen en (achter)kleinkinderen, dat die kennis hen mag blijven troosten?

Op deze pagina vindt u meer informatie over de uitvaart en over mogelijkheden tot het tonen van uw medeleven. Hartelijk dank voor uw betrokkenheid!