Presentatie over christenvervolging tijdens de coronacrisis via livestream

Spreker Herman Meijer vertelt via livestream over christenvervolging

Het HVC sprekersteam kan ook tijdens de coronacrisis een presentatie over christenvervolging verzorgen. Foto: Cees van der Wal

15 mei 2020

Ook vanuit Nederlandse kerken komt steun voor vervolgde christenen. Via collectes en acties zetten in diverse kerken diaconieën én gemeenteleden zich in om geld voor voedselpakketten op te halen.

Eén van deze kerken is de Hervormde Gemeente in Lienden. Daar organiseren gemeenteleden de meest uiteenlopende acties, van de verkoop van etenswaren tot een digitale escape room. Via videoverbinding gaf HVC projectleider Herman Meijer hen uitleg over de situatie van vervolgde christenen in deze coronacrisis.

Wilt u met uw kerk ook de hongerlijdende vervolgde kerk helpen? Neemt contact met ons op, ook tijdens de coronacrisis staat ons sprekersteam voor u klaar! We komen graag bij u op locatie om via videoverbinding een presentatie te geven over christenvervolging.

Neem contact op met het sprekersteam!

Vul hieronder uw gegevens in en wij zullen contact opnemen met u.